Linea di pruduzzione di asciugatura di sabbia spedita cù successu in Iraq

Data: 8 di ghjennaghju di u 2026.

Locu: Iraq.

Eventu: L'8 di ghjennaghju di u 2026, l'equipaggiu di a linea di pruduzzione di asciugatura di sabbia di CORINMAC hè statu caricatu cù successu in container è speditu in Iraq.

Tuttu l'inseme di l'attrezzatura di a linea di pruduzzione di asciugatura di sabbia, cumprese a tramoggia di sabbia umida, u trasportatore à nastro,asciugatrice rotativa à trè cilindri, camera di combustione, bruciatore, tramoggia di sabbia secca, schermu vibrante, collettore di polvere ciclonico, ventilatore di tiraggio, collettore di polvere a sacchetto a impulsi, struttura in acciaio, armadio elettrico è pezzi di ricambio, ecc.

Affruntendu e cundizioni estreme di temperature elevate è frequenti timpeste di sabbia in Iraq, questu lottu d'attrezzature vanta i seguenti vantaghji:
Durevule è robustu: I cumpunenti principali migliurati offrenu resistenza à e alte temperature è prutezzione da a polvere, assicurendu una pruduzzione stabile ancu in ambienti difficili è mantenendu u ritmu di pruduzzione.
Altamente efficiente è pocu pulverulente: U funziunamentu automatizatu in ciclu chjusu integra perfettamente a miscelazione è l'imballaggio, aumentendu l'efficienza di più di 3 volte mantenendu basse emissioni di polvere, assicurendu una pruduzzione rispettosa di l'ambiente.
Senza preoccupazioni è durevule: I materiali ad alta resistenza è u disignu strutturale simplificatu riducenu significativamente i costi di manutenzione, rendendulu adattatu per i bisogni di pruduzzione à longu andà è à grande scala.

Da a cuncepzione è a pruduzzione à u caricamentu di u container, ogni passu hè pianificatu meticulosamente: l'imballu protettivu persunalizatu resiste à i viaghji à longa distanza, e guide operative multilingue è l'assistenza post-vendita remota sò sempre dispunibili, assicurendu una pruduzzione rapida à l'arrivu è accelerendu i prughjetti d'infrastruttura in Iraq!

Fattu in Cina, senza paura di fronte à e sfide! CORINMAC cunnetta a dumanda mundiale cù apparecchiature d'avanguardia, cuntribuendu à u sviluppu di l'infrastrutture in u Mediu Oriente.

E foto di carica di i container sò e seguenti:


Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2026