News

News

  • Linea di produzzione di mortare speciale per l'industria di a custruzione in Kazakhstan

    Tempu:5 di lugliu di u 2022.

    Locu:Shymkent, Kazakhstan.

    Eventu:Avemu furnitu à l'utilizatori un set di linea di produzzione di mortare in polvere secca cù una capacità di produzzione di 10TPH, cumprese l'asciugatura di sabbia è l'equipaggiu di screening.

    U mercatu di mortare mistu seccu in Kazakhstan hè in crescita, soprattuttu in i settori di a custruzzione residenziale è cummerciale.Siccomu Shymkent hè a capitale di a Regione Shymkent, sta cità pò ghjucà un rolu impurtante in u mercatu di i materiali di custruzzione è di custruzzione di a regione.

    Inoltre, u guvernu kazakhstanu hà pigliatu una seria di misure per sviluppà a industria di a custruzzione, cum'è l'implementazione di prughjetti infrastrutturali, a prumuzione di a custruzzione di l'abitazione, l'attrazione di investimenti stranieri è altri.Queste pulitiche ponu stimulà a dumanda è u sviluppu di u mercatu di mortare mistu seccu.

    Hè sempre statu u scopu di a nostra cumpagnia di cuncepisce suluzioni ragiunate per l'utilizatori, aiutanu i clienti à stabilisce linee di produzzione di mortare efficaci è di alta qualità, è permettenu à i clienti di ottene esigenze di produzzione u più prestu pussibule.

    In lugliu di u 2022, attraversu parechje cumunicazioni cù u cliente, avemu finalmente finalizatu u pianu per una linea di produzzione di mortare speciale 10TPH.Sicondu a casa di travagliu di l'utilizatori, u schema di u pianu hè a siguenti:

    1 (1)
    Schema schematicu di Shmkent

    Stu prughjettu hè una linea di produzzione di mortare seccu standard, cumpresu un sistema di secca di sabbia cruda.Sicondu i bisogni di l'utilizatori, u trommel screen hè utilizatu per sieving the sand after drying.

    A parti di batching di materia prima hè cumpostu di duie parte: batching di ingredienti principali è additivi, è a precisione di pesatura pò ghjunghje à 0,5%.U miscelatore adopra u nostru miscelatore di sparghjera di l'aratu unicu sviluppatu di novu, chì hà una veloce veloce è solu bisognu di 2-3 minuti per ogni batch of mixing.A macchina di imballaggio adopta a macchina di imballaggio di flottazione d'aria, chì hè più ecologica è efficiente.

    1 (2)
    1 (3)
    1 (4)
    1 (6)
    1 (5)
    1 (7)

    Avà tutta a linea di pruduzzione hè intrutu in u stadiu di cummissione è funziunamentu, è u nostru amicu hà una grande fiducia in l'equipaggiu, chì hè di sicuru, perchè questu hè un inseme di linea di produzzione matura chì hè stata verificata da parechji utilizatori, è immediatamente portà. ricchi benefici à u nostru amicu.

  • U cliente pioniere abbraccia a tecnulugia di stampa di mortare di cimentu 3D

    Tempu:18 di ferraghju di u 2022.

    Locu:Curacao.

    Status di l'equipaggiu:5TPH stampa 3D linea di pruduzzione di mortare di cimentu.

    Attualmente, a tecnulugia di stampa 3D di mortare di cimentu hà fattu un grande prugressu è hè stata largamente usata in l'industria di a custruzzione è di l'infrastruttura.A tecnulugia permette a creazione di forme è strutture cumplessi chì sò difficiuli o impussibili di ottene cù i metudi tradiziunali di casting di cimentu.A stampa 3D offre ancu benefizii cum'è una produzzione più veloce, riduzzione di rifiuti è efficienza aumentata.

    U mercatu di u mortu di cimentu seccu di stampa 3D in u mondu hè guidatu da una dumanda crescente di suluzioni di custruzzione sustinibili è innovatori, è dinò l'avanzamenti in a tecnulugia di stampa 3D.A tecnulugia hè stata aduprata in una varietà di applicazioni di custruzzione, da mudelli architecturali à edifizii à grande scala, è hà u putenziale di rivoluzionari l'industria.

    A pruspettiva di sta tecnulugia hè ancu assai larga, è si spetta di diventà u mainstream di l'industria di a custruzzione in u futuru.Finu a ora, avemu avutu parechji utilizatori mette u pede in stu campu è cuminciaru à applicà a tecnulugia di stampa 3D di u mortar di béton in pratica.

    U nostru cliente hè un pioniere in l'industria di stampa di mortare di cimentu 3D.Dopu parechji mesi di cumunicazione trà noi, u pianu finali cunfirmatu hè u seguitu.

    1 (1)
    Schema schematicu di Curacao

    Dopu à l'asciugatura è a vagliatura, l'aggregatu entra in a tramoggia di batching per u pesu secondu a formula, è poi entra in u mixer attraversu u trasportatore di cinturione à grande inclinazione.U cimentu di u saccu di tonnellate hè scaricatu attraversu u scaricatore di sacchetti di tonnellate, è entra in a tramoggia di pesatura di cimentu sopra à u mixer attraversu u trasportatore à vite, poi entra in u mixer.Per l'additivu, entra in u mixer attraversu l'equipaggiu speciale per l'alimentazione di l'additivu nantu à a cima di u mixer.In questa linea di produzzione avemu usatu un miscelatore di 2 m³ di aratu unicu, chì hè adattatu per mischjà aggregati di granu grossu, è infine u mortar finitu esse imballatu in dui modi, aperti sacchetti superiori è sacchetti di valvola.

    1 (2)
    1 (4)
    1 (3)
    1 (5)
  • Linea di produzzione di malta secca persunalizata in officine basse

    Tempu:20 di nuvembre di u 2021.

    Locu:Aktau, Kazakhstan.

    Situazione di l'equipaggiu:1 set di linea di essiccazione di sabbia 5TPH + 2 set di linea di produzzione di mortare 5TPH flat.

    Sicondu un rapportu publicatu in 2020, u mercatu di mortare mistu seccu in Kazakhstan hè previstu di cresce à un CAGR di circa 9% durante u periodu 2020-2025.A crescita hè guidata da l'aumentu di l'attività di custruzzione in u paese, chì sò supportati da u prugramma di sviluppu di l'infrastruttura di iniziative di u guvernu.

    In quantu à i prudutti, u mortaru basatu di cimentu cum'è u segmentu dominante in u mercatu di u mortar mistu seccu, cuntendu a maiò parte di a quota di mercatu.Tuttavia, u mortaru mudificatu di polimeru è altri tipi di mortar sò previsti per guadagnà pupularità in l'anni à vene per via di e so proprietà superiori, cum'è aderenza è flessibilità mejorate.

    Diversi clienti anu attellu cù diverse aree è alture, cusì ancu sottu à i stessi bisogni di produzzione, organizemu l'equipaggiu secondu e diverse cundizioni di u situ di l'utilizatori.

    L'edificiu di a fabbrica di stu utilizatore copre una superficie di 750㎡, è l'altezza hè di 5 metri.Ancu l'altezza di a casa di travagliu hè limitata, hè assai adattata per u layout di a nostra linea di produzzione di mortar pianu.U seguente hè u diagramma di u layout di a linea di produzzione finale chì avemu cunfirmatu.

    1 (1)
    Schema schematicu di Aktau

    A seguita hè a linea di produzzione cumpletata è messa in produzzione

    1 (2)
    1 (4)
    1 (3)
    1 (5)

    A sabbia di a materia prima hè almacenata in a sabbia secca dopu esse secca è screened.L'altri materie prime sò scaricate attraversu u scaricatore di sacchetti di tonnellate.Ogni materia prima hè accuratamente bagnata à traversu u sistema di pesatura è batching, è poi entra in u miscelatore d'alta efficienza attraversu u trasportatore di viti per mischjà, è infine passa à traversu u trasportatore di viti entra in l'hoppe di u pruduttu finitu per l'imballaggio finale è l'imballaggio.Tutta a linea di pruduzzione hè cuntrullata da un armariu di cuntrollu PLC per realizà u funziunamentu automaticu.

    L'intera linea di produzzione hè simplice è efficiente, funziona senza problemi.

  • Linea di pruduzzioni di materiale refrattariu in Malesia

    Locu di u prughjettu:Malesia.
    Tempu di custruzzione:nuvembre 2021.
    Nome di u prughjettu:U ghjornu di Settembre 04, consegnamu sta pianta in Malesia.Quissa hè una pianta di pruduzzione di materiale refrattariu, paragunatu cù u mortaru seccu normale, u materiale refrattariu hà bisognu di più tipi di mateiral crudu per mischjà.Tuttu u sistema di batching chì avemu cuncepitu è ​​fattu hè statu assai apprezzatu da u nostru cliente.Per a parte di mischju, adotta un mixer planetariu, hè un mixer standard per a produzzione refrattaria.

    Sè avete esigenze relative, cuntattate cun noi liberamente per piacè!

  • Impianto di pruduzzione di u mortaru seccu cù l'asciugatura di sabbia à Shimkent

    Locu di u prughjettu:Shimkent, Kazakistan.
    Tempu di custruzzione:ghjennaghju 2020.
    Nome di u prughjettu:1set 10tph pianta di essiccazione di sabbia + 1set JW2 10tph pianta di produzzione di mischju di mortare seccu.

    U ghjornu di Ghjennaghju 06, tutti l'equipaggiu sò stati carricati in cuntenituri in fabbrica.L'attrezzatura principale per a pianta di essiccazione hè l'asciugatrice rotativa a tre cilindri CRH6210, a pianta di essiccazione di sabbia include tramoggia di sabbia umida, trasportatori, asciugatrice rotante è schermo vibrante.A sabbia secca screened serà almacenata in silos 100T è utilizata per a produzzione di mortar seccu.U miscelatore hè un mixer à pale à doppia albero JW2, chì avemu chjamatu ancu miscelatore senza peso.Questa hè una linea di produzzione di mortare secca cumpleta, tipica, diverse mortare ponu esse fatte nantu à dumanda.

    Valutazione di i clienti

    "Grazie assai per l'assistenza di CORINMAC in tuttu u prucessu, chì hà permessu à a nostra linea di produzzione per esse messa in produzzione rapidamente. Sò ancu assai felice di avè stabilitu a nostra amicizia cù CORINMAC per via di sta cooperazione. Spergu chì tutti avemu megliu è megliu, cum'è u nome di a cumpagnia CORINMAC, cooperazione win-win!"

    ---ZAFAL

  • Ligna di pruduzzioni di mortare di gesso è di cimentu

    Locu di u prughjettu:Tashkent-Uzbekistan.
    Tempu di custruzzione:Lugliu 2019.
    Nome di u prughjettu:2 set di linea di produzzione di mortare seccu 10TPH (1 set di linea di produzzione di mortare di gesso + 1 set di linea di produzzione di mortare di cimentu).
    In l'ultimi anni, l'Uzbekistan hà una grande dumanda di materiali di custruzzione, in particulare Tashkent, a capitale di l'Uzbekistan, hè custruendu una quantità di infrastruttura urbana è prughjetti di custruzzione, cumprese duie linee di metro è grandi centri cummerciale è centri viventi.Sicondu e statistiche di u dipartimentu di statistiche di l'Uzbekistan, u valore d'importazione di materiali di custruzione da ghjennaghju à marzu 2019 hà righjuntu 219 milioni di dollari americani, chì mostra cumplettamente chì a dumanda di materiali di costruzione in Uzbekistan hè in crescita.
    Sapemu chì i materiali di custruzzione sò spartuti in materiali di custruzzione strutturale è materiali di custruzzione decorattivi, è i materiali di custruzzione decorattivi includenu marmura, tile, rivestimenti, vernici, materiali di bagnu, etc. Per quessa, a dumanda di mortar mistu seccu in u campu di a custruzzione decorativa hè. cresce ancu rapidamente.U cliente chì hà cooperatu cun noi sta volta hà vistu sta opportunità.Dopu un'indagine dettagliata è paraguni, infine anu sceltu di cooperà cun noi CORINMAC per custruisce 2 serie di linee di produzzione di mortare seccu 10TPH in Tashkent, una di quale hè a linea di produzzione di mortare di gesso è l'altra hè a linea di produzzione di mortare di cimentu.
    I rapprisentanti di l'imprese di a nostra cumpagnia anu una cunniscenza dettagliata di i bisogni di u cliente è a situazione attuale, è anu realizatu un disignu di prugramma detallatu.
    Sta linea di pruduzzioni hà una struttura compacta.Sicondu l'altitudine di a pianta, avemu stallatu 3 tramogge di sabbia quadrate per almacenà 3 granuli diffirenti di sabbia (0-0,15 mm, 0,15-0,63 mm, 0,63-1,2 mm), è hè aduttatu una struttura verticale.Dopu à u prucessu di mischju, u mortar finitu hè cascatu direttamente in a tramoggia di u pruduttu finitu per gravità per l'imballu.L'efficienza di a produzzione hè assai migliorata.

    A nostra sucietà hà mandatu ingegneri à u situ di travagliu per furnisce assistenza è guida in tuttu u prucessu, da u layout preliminare di u situ, à l'assemblea, a messa in opera è a prova di a linea di produzzione, salventendu u tempu di u cliente, permettendu à u prughjettu di esse. mette in pruduzzione rapidamente è creanu valore.

    Valutazione di i clienti

    "Grazie assai per l'assistenza di CORINMAC in tuttu u prucessu, chì hà permessu à a nostra linea di produzzione per esse messa in produzzione rapidamente. Sò ancu assai felice di avè stabilitu a nostra amicizia cù CORINMAC per via di sta cooperazione. Spergu chì tutti avemu megliu è megliu, cum'è u nome di a cumpagnia CORINMAC, cooperazione win-win!"

    ---ZAFAL