L'asciugatrice di gesso CORINMAC hè stata cunsegnata in Uzbekistan

Data: 30 di ghjennaghju di u 2026.

Locu: Russia.

Eventu: U 30 di ghjennaghju di u 2026, l'asciugatrice di gesso, u vaglio vibrante, u frantoio è i pezzi di ricambio di CORINMAC sò stati caricati è cunsegnati cù successu in Uzbekistan.

Questa consegna sottolinea a presenza crescente di CORINMAC in Asia Centrale è u so impegnu à sustene l'industrie di custruzzione è di materiali di custruzzione di a regione. L'attrezzatura hè cuncipita per migliurà a linea di pruduzzione di u cliente, assicurendu un'asciugatura efficiente, un dimensionamentu precisu è una trasfurmazione affidabile di i materiali di gesso.

L'operazione di carica hè stata eseguita senza intoppi è in modu efficiente, riflettendu l'sforzi cuurdinati di e squadre di logistica è d'ingegneria di CORINMAC. Tutti i macchinari sò stati meticulosamente assicurati è imballati per garantisce un transitu sicuru è una cundizione ottima à l'arrivu.

E foto di consegna sò e seguenti:

Questa spedizione riescita marca un passu chjave in u partenariatu cuntinuu trà CORINMAC è u so cliente uzbeku, aprendu a strada à una futura cullaburazione è à u successu di u prugettu.

Per più infurmazione, cuntattate:
Zhengzhou Corin Machinery Co., Ltd
situ web: www.corinmac.com
Email: corin@corinmac.com
Whatsapp: +8615639922550


Data di publicazione: 02-02-2026