Data: U 24 di ghjennaghju di u 2026.
Locu: Uzbekistan.
Eventu: U 24 di ghjennaghju di u 2026, l'equipaggiu di a linea di pruduzzione di malta secca persunalizata di CORINMAC hè statu caricatu è cunsegnatu cù successu à un partenariu chjave in Uzbekistan. Questu marca un passu significativu in l'espansione di CORINMAC in u mercatu di l'Asia Centrale è u so impegnu à sustene u sviluppu industriale in a regione.
Questa consegna sottolinea a dedizione di CORINMAC à furnisce suluzioni d'ingegneria persunalizate. Tutta a linea di pruduzzione hè stata specificamente cuncipita è fabbricata per risponde à i requisiti unichi di u cliente in quantu à e caratteristiche di e materie prime lucali, u mix di prudutti desideratu, a capacità di pruduzzione è e cundizioni operative specifiche di u situ.
Tuttu l'inseme di l'equipaggiamenti di a linea di pruduzzione di mortar seccu, cumpresi u scaricatore di sacchi di tonnellate, a tramoggia di pesatura, a struttura in acciaio, a tramoggia di u pruduttu finitu, u cullettore di polvera di sacchi à impulsi, u trasportatore à nastro, u trasportatore à nastro inclinatu, u cabinet di cuntrollu è i pezzi di ricambio, ecc.
E foto di u prucessu di carica sò allegate per a vostra riferenza.
CORINMAC hè specializata in a furnitura di suluzioni cumplete è d'altu rendimentu per impianti di malta secca, da a cuncepzione iniziale è a fabricazione à l'installazione, a messa in serviziu è a furmazione. Stu prughjettu riesciutu per l'Uzbekistan ùn solu rinfurza a presenza di CORINMAC in Asia Centrale, ma permette ancu à u nostru partenariu di pruduce malte di alta qualità cù una maggiore efficienza è sustenibilità, cuntribuendu à a crescita di l'infrastrutture è di a custruzzione in a regione.
Per più infurmazione, cuntattate:
Zhengzhou Corin Machinery Co., Ltd
situ web: www.corinmac.com
Email: corin@corinmac.com
Whatsapp: +8615639922550
Data di publicazione: 26 di ghjennaghju di u 2026


